Kako vložiti reklamacijo
Izdelek pošljite s kurirjem ali po pošti na naslednji naslov:
- Skladišče ILIRIJA - Packeta Adriatic d.o.o
ID 99389678
Tržaška cesta 40
1000 Ljubljana
- Če je izdelek poškodovan, ga ne uporabljajte in ga takoj pošljite nazaj.
Korak 1
Izpolnite obrazec za reklamacijo na spletu v pregled vaših naročil.
Ne pozabite navesti številke svojega računa.
Po izpolnitvi obrazca boste dobili številko svoje reklamacije.
Korak 2
Izdelek zapakirajte v škatlo skupaj s kopijo računa, vključno s številko reklamacije.
Originalna škatla ni potrebna. Umazanega ali mokrega blaga ne sprejemamo.
Korak 3
Paket oddajte na najbližji pošti.
Poštnino plača kupec, ne pošiljajte po povzetju.
Osebna dostava na navedenem naslovu ni mogoča.
Korak 4
Takoj, ko izdelek prejmemo, vas o tem obvestimo po e-pošti.
Reklamacijo bomo rešili v 30 dneh in vas obvestili o rezultatu.